17:26 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

انجمن واردکنندگان خودرو

ممنوعیت واردات ربطی به تحریم و خروج ارز ندارد
پایگاه خبری راد: اصلی‌ترین هدف عدم واردات خودرو بالا بردن قیمت‌ خودرو‌های تولید داخل است، بر همین اساس شروع این طرح توسط دو خودروساز اصلی زده شد و سرانجام به تصویب رسید.
لزوم اقدام سازمان توسعه تجارت برای ترخیص خودروهای مانده در گمرک
پایگاه خبری راد: دبیر انجمن واردکنندگان خودرو گفت: سازمان توسعه تجارت باید در جهت حل مشکل و ترخیص خودروهای مانده در گمرک اقدام کند.
احیای شورای سیاست‌گذاری خودرو در غیاب نماینده انجمن واردکنندگان
پایگاه خبری راد: شورای سیاست‌گذاری خودرو قطعه گمشده پازل صنعت خودرو در کشور است. درحالی‌که ضرورت تشکیل جلسات این شورا بیش‌از پیش احساس می‌شود، هنوز خبری از برگزاری منظم جلسات با حضور فعالان این صنعت به گوش نمی‌رسد.
پیش بینی در آمد دولت از محل خودروهای ترخیص نشده در بودجه 98
پایگاه خبری راد: میلیاردها دلار ارز کشور صرف واردات قطعات خودروهایی با مشخصات فنی نه‎چندان به‎روز، مصرف سوخت بالا و ایمنی پایین می‎شود
نابود کردن شرکت های واردکننده خودروساز در جریان است!
پایگاه خبری راد: توازن قیمت خودروهای داخلی و وارداتی به این دلیل بهم زده شد که زمینه افزایش قیمت خودروهای داخلی به وجود آید البته پیش بینی و محاسبات آقایان درست از آب در نیامد و به ناگاه خودرو در لیست اولیه تحریم آمریکا قرار گرفت و بازار خودروهای وارداتی و داخلی به طور کل دچار نابسامانی و آشفتگی غیرقابل کنترلی شد.
آزادی خودروهای دپو شده نیازمند امضای رییس جمهور
پایگاه خبری راد: دستورالعمل ترخیص خودروهای دپو شده در گمرک تدوین و در انتظار دریافت تاییدیه وزیر صمت از رئیس جمهوری و ابلاغ است.
گزارش تخلفات ثبت سفارش خودرو به قوه قضاییه ارجاع شد
پایگاه خبری راد: نمایندگان مجلس با ارجاع گزارش تخلفات ثبت سفارش خودرو و افزایش تعرفه‌ی واردات خودرو به دستگاه قضایی موافقت کردند.
 تاکنون هیچ خودرویی از گمرکات ترخیص نشده است
پایگاه خبری راد: ارائه وعده هایی در خصوص ترخیص خودروهای متوقف در گمرک و عمل نکردن به وعده ها در وضعیت کنونی واردکنندگان، تکنیکی برای جلوگیری از فعالیت و از بین بردن و ریشه کنی واردکنندگان خودرو در کشور است.
لج بازی یا خشم از برملا شدن حقیقت!
پایگاه خبری راد: در ماه های گذشته اعضای انجمن واردکنندگان خودرو با مشکلی به نام ترخیص خودروهای خود در گمرکات کشور رو به رو شده اند. حال اینکه تاریخ تعهدات این اعضا به مشتریان خود ماه هاست که فرا رسیده و نمایندگان، خودرویی برای تحویل به این مشتریان خود ندارند.
خودروهای وارد شده با دلار ۴۲۰۰ تومانی بلاتکلیفند
پایگاه خبری راد: رییس انجمن واردکنندگان خودرو گفت: به دلیل ابلاغ نشدن دستورالعمل اجرایی درباره چگونگی دریافت مابه‌التفاوت ارزی از خودروهای وارد شده با ارز ۴۲۰۰ تومانی، هنوز تکلیف این خودروها و زمان تحویل آن‌ها به خریداران مشخص نیست.
موافقت رئیس جمهور با آزادسازی خودروهای دپو شده در گمرک
پایگاه خبری راد: کوروش مرشدسلوک رئیس انجمن واردکنندگان خودرو از موافقت رئیس جمهور نسبت به آزادسازی خودروهای معطل مانده در گمرک خبر داد و گفت ترخیص این خودروها کاهش قیمت مقطعی را در بازار خودرو به همراه دارد.
 خودروهای متوقف در گمرک ترخیص می شوند
پایگاه خبری راد: رییس انجمن واردکنندگان خودرو از موافقت دولت با ترخیص خودروهای متوقف در گمرک خبر داد.
۳۰ درصد قیمت خودرو حباب است
پایگاه خبری راد: رییس انجمن واردکنندگان خودرو گفت: در بازار خودروهای وارداتی بین ۲۰ تا ۳۰ درصد قیمت‌های فعلی حباب است که باید کاهش یابد.
بازداشت رییس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو صحت دارد!؟
پایگاه خبری راد:در پی انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی بر بازداشت رییس انجمن صنفی کارفرمایی واردکنندگان خودرو، پیش از ظهر امروز انجمن واردکنندگان خودرو درباره این موضوع اطلاعیه‌ای صادر کرد.
میثم رضایی به ما ربطی ندارد
پایگاه خبری راد: انجمن صنفنی واردکنندگان خودرو تحت نظارت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران فعالیت می کند و هیچ ارتباطی با انجمن صنفی واردکنندگان خودرو ندارد.